29 september 2016

Snok vid tjärnet






5 kommentarer:

Anki sa...

Såå fint fångat av dig - favoritbilden blir nr. 2 med den spelande tungan ... kanonbilder!

znogge sa...

Oj, så snyggt fångat! Bilden där tungan är med är helt fantastisk :D

Geddfish ♥ sa...

Jag kör med samma favvobild, nr 2, som de andra ;)
Fantastiskt bra fångade bilder! Du är duktig på djur.
Ser att du har din länklista kvar, min försvann, den.

BP sa...

Alltså här fick jag tvinga mig att titta på alla bilder. Är vettskrämd för ormar och hade nog lagt benen på ryggen här. Anledningen att jag tittade på bilderna mycket noggrant var att maken kom hem från en promenad igår och berättade att han hade träffat på just en orm. Så jag visade honom din snok och han trodde att det var just en sådan han träffat på.

Måste säga att bilderna var enastående. Å precis som dom andra är tvåan min favorit. Beundrar ditt mod att fota snoken från så nära håll, eller så zoomade du in. Fotona är ju knivskarpa! Fantastiskt jobbat!

Monica sa...

HIHI var du så nära eller använde
du superzoomen?
Fina bilder.
Funderar på att lägga ner bloggen
vi får se hur det blir
Ha en skön helg;-)