14 september 2016

Gott och blandat med skepp och annat















6 kommentarer:

Monica sa...

Vilka härliga bilder, man kunde
bygga skepp förr:-)
Hoppas det mesta löste sej i går och att
du mår bättre idag så förbannat onödigt:-(
Ha det bra KRAM

znogge sa...

Vilka härliga bilder och fina detaljer! Sådana fartyg är så vackra!

Vilken otur med bilen :-( Så meningslöst dessutom...

BP sa...

WOW igen! Vilka bilder! Och himlen med de hotande molnen gör liksom båtarna ännu häftigare. Gillar speciellt detaljbilderna på ankaren och den rullade tampen. Sedan gjorde jag nå't totalt onödigt - googlade "Tall Ships Race" och sedan såg jag en skylt med "North Sea Tall Ships Regatta 2016" i en av dina bilder. Borde ha mera tålamod;-)

PS. Å vad gjorde du igår då? Såg Monicas kommentar. DS

Anki sa...

Många vackra fartyg, härliga detaljer... och jättefina bilder! näst sista bilden - vilken häftig och väldigt speciell akter med lyktorna!
Nu blev jag nyfiken - har läst Monicas och Znogges kommentarer - vad har hänt?

cat sa...

Fick min bil sönderslagen i måndags.

BP sa...

Svar: F************************************n. Den är ju sprillans ny! Ja, oavsett om bilen är ny eller gammal så blir man ju såååååå ledsen. Å allt extra arbete med försäkringar och verkstad med mera. Tycker väldigt synd om dig måste jag säga och ger dig en hård och varm styrkekram.

PS. Å polisen gör väl ingenting vettigt heller antar jag... DS.