17 mars 2014

Temat är så klart, våren




4 kommentarer:

Monica sa...

Underbart bara det att här ligger den under en halv dm nysnö, man får trösta sej med att vi snart är inne i April så det lär inte ligga kvar så länge;-)Fina bilder.
Ja soppan var riktigt smaskig det ska jag göra om nästa gång jag köper färska räkor.
Ha en bra dag

BP sa...

Perfekt att du valde just det temat den här veckan. För det lär behövas att få lite vårkänslor, åtminstone här.
Snö på marken idag och hur resten av veckan blir vill du inte ens veta, inte jag heller;-)

ulla laiho sa...

Jag utmanade också ödet den här veckan och har precis fått hjälp med att få på sommardäcken på bilen.

Nu får det bli stugvärmen resten av veckan, tror jag.

Anki sa...

Vårbilder kan man aldrig få för mycket av :)
Kalla nätter och soliga dagar... härligt!