13 december 2013

Träden blir täckta



5 kommentarer:

BP sa...

Nästen lite kusligt att titta på dina bilder från Svens framfart. Här är det nämligen 9,5 plusgrader och en klarblå himmel när jag tittar upp. Helt underbart! Hoppas det håller i sig under helgen.
Å självklart delar jag med mig av det fina vädret till dig. Trevlig helg!

Filifjonkan 1 sa...

Det är vackert med snö på träden tycker jag,De får liksom ett täcke att värma sig i ser det ut som Trevlig Lucia till dig

Monica sa...

Nej nej :) här är det barmark nu och i går när jag gick hundrundan på dagen var det som om våren var på besök;-)
Ha en bra Lucia

Anki sa...

Fint med snö på träden... men här är all snö försvunnen och jag tror på en grön jul :)

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat. Ny vecka att fylla med allehanda julgrejor. Glöm inte posta dina julkort om de skall hinna fram Sista dagen idag . Ha en bra måndag!