5 juni 2012

Glada huset


6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Antar att det är från Berlin? Påminner mig om Barcelona som ju är de moderna krusidullhusens stad nummer ett.

BP sa...

Ja ser vad man kan göra kul med ett ruckel:-) Love it! Mera sådant! Borde faktiskt göra en trip till Berlin igen. När jag ser dina bilder blir jag riktigt sugen!

cat sa...

Huset står faktiskt i Braunschweig :)

Monica sa...

Hihi huset ser ju ut som ett bakverk;-)Fin bild
Vet ej vart bloggen tagit vägen den försvann mellan 5:30 och 6, men dom håller på att plocka in så mycket extraskit som appar mm så det är inte undra på att det lägger av.Har inte kunnat lägga in filsnuttar på en månad, den laddar upp dom men det går inte att lägga ut dom blir bara svart ruta.
Ha en bra dag;-)

BP sa...

Svar:
Du skulle ha sett och hört mitt ASGARV när jag läste din kommentar om vädret på min blogg.
Det måste nog vara årets kommentar:-)))
You just made my (half) day!

Snowcatcher sa...

Oh, my gosh!!! That's AWESOME!