12 maj 2012

Mörka skyar


Se valfria bilder hos 4u2

10 kommentarer:

Monica sa...

Den var riktigt snygg, något för Himmelsk.
Här regnar det så det blir en lugn dag, kan behövas efter veckans alla uppdrag;-)
Ha det bra;-)

HansHB sa...

Dette ble riktig pent!

Annemor sa...

Det var en nydelig komposisjon.
Skulle nok ha vært i himmelsk også.
God helg.

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/12/4u2-utfordring/

BP sa...

Idag var vi synkade (igen) Cat. Nu tog du din bild på kvällen antar jag, jag tog min för en timme sedan. Samma utsikt - fast din var mera dramatisk än min måste jag säga.

4U2 sa...

Idag har det mest regnat hos mig så jag känner igen de mörka molnen du avbildar så vackert!

nillas liv på pinnen sa...

Ser ut som Stonehenge!

Charlotta sa...

Mörka, men vackra skyar.

Anonym sa...

Himmel och moln. Visst är det ett härligt motiv. Vackert!

Ezter sa...

Himmel och moln, det blir många fina kombinationer!

Matilda sa...

Man kan ju undra var våren blev av, och om det ens kommer bli sommar...