20 februari 2012

Lite rost


5 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Oj tidens tand har nött den ordentligt...

Monica sa...

Snyggt, konstigt förr tyckte man att rost var fult men sedan jag börjat fota tycker jag det är riktigt fint;-)))

BP sa...

Yummie, yummie! Du verkar veta precis vad jag behövde just nu! Tack Cat, den satt utmärkt:-)))

PS. Du har ju ordverifiering som blogspot nu har utökat till två ord som för det mesta är oläsliga. Pysselfarmor har gnällt om den på sin blogg. Å jag håller med henne. Ta bort den! Jag har ingen och har aldrig råkat ut för spam. DS

BP sa...

Så här gör du för att få bort ordverifieringen:
- Inställningar
- Kommentarer
Scrolla ner en bra bit...
"Visa ordkontrollen för kommentarerna". Välj "Nej".

Klart:-)

Snowcatcher sa...

Nice texture and color. Looks very old.