4 september 2011

Fototriss - skyltar



Se fler skyltar hos Fototriss

30 kommentarer:

Madeleine sa...

Gillar att alla kort är tagna "nära" .. bildar en enhetlighet...

Axart sa...

Riktigt roliga bilder du fått till:)

AX

B i r g i t t a sa...

Sista skylten var kul och så viktig. Ha det gott!

Linnea sa...

Härliga bilder Cat! Verkligen bra fångat. Hundägare och hundnörd som jag är så blev ju min favorit, just koppla hunden.

LissenTo sa...

Den krackelerade skylten gillar jag bäst. Är nog för att jag gillar gamla saker.

En jättehärlig vecka önskar jag dej. // Lissen

Anonym sa...

Andra bilden blir favoriten! Härlig färg och du har beskurit den BRA! mer än så behövs ju inte, man fattar precis...!

judotter sa...

Sista bilden var helt ny för mig. En kul bild! En uppmaning!

Gammelsmurfen sa...

Tråkigt att sista skall behövas, men klart "bäst"

Jan Helleberg sa...

Fina bilder, favoriten blir ettan. :)

Pennelina sa...

Tuffa :-D

Kramar <3<3<3

anemonen sa...

Kul bidrag och sista skylten är min favorit.

Nett sa...

Den sista får bli en favorit, helt underbar!

Lena o Tommy sa...

Kul triss! Den sista är absolut en favorit:)

Nettan sa...

Härliga vinklar du har fått till. Gillar första bilden som är tagen nerifrån. Snyggt

Cecilia Artista sa...

Hundskylten är för underbar!
Fin triss!

Bitten sa...

Trevligt perspektiv på dina skyltar!

Jah Hollis sa...

Bra triss. Synd att man ständigt ska behöva påpeka budskapet på den sista.

Barnens Hjältar sa...

Bra triss, håller med jah hollis!

Monica sa...

Bra triss, trean blev min
favorit;-)))))
Ja du så går det när man säljer ut allmän väg, nya ägarna stängde helt sonika av den. Vilket gör att vi och många andra får mycket längre väg dit vi ska;-(((((
Ha det bra/Kram

Matilda sa...

Gillar hur du fångat hur tiden har transformerat mittenbilden, hur skyltens yttre börjar krackelera i närbild.

Leena sa...

Fin triss med intressant beskärning av bilderna. Hundskylten är min favorit.

mammakero sa...

HAHAHA!! Den sista skylten är min favorit, för den var något alldeles extra!

Viktkamp sa...

haha vilken ful hund :D

Hubba sa...

Rännskita?
k/carina

Anonym sa...

Roligt att fota med dig med, väldigt lyckad tur. Äntligen lite nytt att fota!

BP sa...

Här fick jag mig ett gott skratt när jag såg den pruttande hunden:-))))
Sedan kan man ju fråga sig vilka ärenden man kan uträtta under 10 minuter - gå på toa kanske;-)
Toppen triss!!!

Pysselfarmor sa...

Parkeringsskylten är jag litet undrande över var den kan stå....
den krackelerade skylten blir min favorit!

SigridfraEnget sa...

Jättebra triss!

jacglenphoto sa...

Sköna skyltar - gillar att du gått nära på mittenbilden - gillas skarpt.

Ha en kanonvecka också förstås.

Åke Blomqvist sa...

Sista skylten är för rolig :)