14 september 2010

Lite mer om mig

Såg det här hos BP och snor det trots att jag är en fotoblogg egentligen:



1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Tonys fingeravtryck fanns på Mariannes väska som legat intill kroppen. /Ahlstedt – Dömd för livet

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Luft

3. Vad var det senaste du såg på tv? Golfing with animals, svt 1 igår.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 15:30 (15:25 irl)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Radioskval från chefens rum och kollegors knapprande på tangentbord.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick till affären alldeles vid jobbet på lunchrasten och handlade.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? BP:s blogg Konst eller konstigt.

8. Vad har du på dig? Randig kortärmad t-shirt, kofta, jeans och tofflor.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Drömmer varje natt, men mindes inte nattens drömmar. Natten innan drömde jag att jag jagade och dödade vampyrer.

10. När skrattade du senast? Igår på väg hem från jobbet när jag skojade med de andra i bilen.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Vägghyllor med gud vet vad i

12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja en urgammal datorteknisk lösning som vi har på jobbet.

13. Vilken var den senaste film du såg? Minns ej, men jag vet vilken jag snart ska se.

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag tycker det är skitjobbigt att åka kollektivt, får nästan ångest.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Göra det förbjudet att blanda in religion i hur länder styrs, endast tillåta religion som en privatsak.

16. Tycker du om att dansa? Bara om ingen annan ser mig.

16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Inte någon längre tid.

17. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Tror inte på någon gud eller pärleport.

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Thanks for the information!
Jag kanske snor denna...

cat sa...

Helt okej, sno på bara :)

Monica sa...

Helt rätt om religion, synd bara att det tyvärr inte funkar så.
Ha en bra kväll:-)

Monica sa...

Adressen kom ju inte med;-)

BP sa...

Kul Cat att du berättade lite mer om dig själv också. Å 1000 tack för länken och att du läser min blogg och blir inspirerad (hoppas jag):-)))

Då du också ogillar kollektivtraffik så drar Sherlock (=jag) slutsatsen att du också bor i stor-Stockholm, eller...

PS. När jag läste vad du har på dig idag så kan jag hälsa att jag även idag har en randig tröja på mig. Lie långrandigt kanske men jag älskar stripes. DS

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat fniss jag började som du sa och sidan 18 var ren det var en telefonbok som var närmast skrattar så där tog det stopp.Men nu vet jag lite mer vem det är som visar bilder för mig var dag.
Tack för det!

cat sa...

Ja nu har jag avslöjat lite lite om mig själv.
BP jag tycker din blogg är väldigt inspiererande, men jag bor i en annan storstadsregion än den du tror.

Idag har jag för övrigt på mig mörk jeanskjol och svart skjorta ;)