7 maj 2010

Fredagsfärger - svart/vit

Fredagsfärger

7 kommentarer:

mimmi sa...

men så fiffigt .. att jag inte tänkte på att man kunde göra om till svart vit .. då ser man hur min hjärna har funkat ;) Det blev ju jätte snyggt :)

Pialotta sa...

Fint med vitsoppor i både färg och svartvitt:) Lite taggig i kanten.. kantstött ser den lilla sippan ut, men den är så himla söt så:)

Monica o Jacob sa...

Haha vad fin den var svartvit, men du någon har varit och ätit på den tror jag;-)
Ha en skön fredag;-)

Maria sa...

Så fin bild. Tänk att svart vitt kan vara s¨snyggt:)

Jah Hollis sa...

Fin bild med fina nyanser i.
Det känns lite extra "äkta" att några kronblad ser lite trasiga ut.

cat sa...

Det är trasiga kronblad och det såg jag inte förrän jag hade lagt in bilden i datorn.

Anonym sa...

Du har lyckats hitta en ensam vitsippa! Dom blommar i mängder nu.