12 september 2009

Show me yours and I´ll show you mine 30: Runt/cirkel


Fler bidrag hos WTFDC

10 kommentarer:

Pennelina sa...

Så coolt!

Härlig bild och tanke :-)

Kram från Pennelina!

christina sa...

Läcker bild!! Ny design på bloggen?? Snygg färg!!

/christina

anemonen sa...

Snyggt foto på temat.

whatthefuckdotcom sa...

väldigt häftig!

Marie sa...

Awesome :-)

kaxi sa...

Coolt, ser ut som ögon eller undersidan på ett askfat i glas.

skapasaker sa...

Hej du!
Jo man kan verkligen undra om jag lagt av...Vet inte varför jag bara tappat lusten att blogga. Hoppas hela tiden hitta tillbaka men vet inte riktigt hur. Kanske det är så enkelt som att skaffa en kamera som jag faktiskt längtat efter ett tag nu? Fast det har ju gått bra innan. Har haft en hel del datorhaveri det senaste som ätit upp min tid. Vill verkligen komma igång igen, glad att du ändå tittar in :)

elena cn sa...

Verkligen snygg bild! Man jag blir ju tokig...har ingen aaaaaaning om vad det är!

cat sa...

En ljuslykta upp i från:)

Matilda sa...

Det tog ett tag innan jag förstod vad det kunde vara för något, fast min gissning var att det var en vas i glas uppifrån. Riktigt häftigt!! :)