30 juni 2009

Ännu en trut


Trutar har visat sig vara tacksamma fotomodeller för mig i år:)

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat. Nu så är semestern över för denna gång Skönt har det varit men nu så är jag på "banan" igen. Ser att du fotat en trut igen den ser riktigt mallig ut just så som de ska se ut Snygga är de.Har du semestern framför dig eller är den över?

cat sa...

Har precis påbörjat tre veckor semester:)
Jag antar att du har haft det riktigt skönt:)

Filifjonkan 1 sa...

Åhå är det så då förstår jag Ha det så jätteskönt då och skrik till hos mig när du återkommer med din blogg igen då.Ja du antar alldeles rätt SKÖNT med stora bokstäver gjort ingenting i nyttoväg bara trevligt fniss...
Ha det nu så gott och ladda dina batterier ordentligt då.

nillas liv på pinnen sa...

Vilken fin trut!
Satt och tittade på en sådan flera timmar igår då jag solade på vår brygga. Den satt där den satt på en sten en bit ut i vattnet.
Som om den höll vakt.