26 april 2009

Fototriss tema sten



Tre bilder på temat sten. Se fler bidrag hos Fototriss här.

11 kommentarer:

Bitten sa...

Fina stenbilder. Den sista ser rolig ut. ;P

annalarssonphotography sa...

Jag gillar din sista bild, det ser ut som små snälla spöken! :P

Ha en fin söndag!
Anna

Mange B sa...

Vilken fin blogg och blika fina bilder!

Mange B

Nilla sa...

Ha ha, den sista var rolig. Den blir min favorit.
Ha dé gott

Photos by Storm sa...

Ser att du också hittat så vackra mossiga sten i skogen. Spökena är ju också fina/Lis

annette sa...

Så fina bilder Du visar på sten, kan ju inte låta bli att välja den sista som favorit, ser så söta ut!!

annette

cat sa...

Får ju erkänna att vad gäller den sista bilden, så är jag upphovskvinna även till själva spökstenarna. Gjorde dem en gång i tiden när jag utforskade om jag hade en kreativ ådra eller inte:)

Ulrica sa...

Vilka sköna stenbilder där den sista står ut från de övriga. Kul.

Marie sa...

Fin trio i stenar. Dina små stentroll eller stenspöken är så fina. Jag har liknande i mina rabatter, fast större.

lilalili sa...

Härliga stenbilder där dina stenspöken(?) blir min favorit!
Jag hoppas du får en skön vecka! Kramis

Anonym sa...

:-) Den sista bilden blir även min favorit!