2 mars 2009

Vintermorgon i skogen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så där ser det ut här med, minus solen förstås... Vinterdagar kan vara riktigt vackra!

Anonym sa...

Just nu är det snöblandat regn:(

whatthefuckdotcom sa...

Väldigt vackert... nu blir jag nyfiken på vad du har för redigerings program, jag är avundsjuk på ramen du har?

Anonym sa...

Jag använder Photoshop CS3.

whatthefuckdotcom sa...

Jag har photoshop 7.0 men fattar inte hälften, hahaha... använder även Picasa3 mycket

Anonym sa...

Nej det är mycket i Photoshop som jag inte begriper heller. Den här grejen gjorde jag genom att välja ett område med det eliptiska markeringsverktyget, skriva 100 i en liten ruta som heter feather och välja inverterad markering och sedan delete. Svårt att förklara när man inte har programmet öppet, men det finns i PS 7 också.